پری دندان مودار The Hairy Tooth Fairy 2006

پری دندان مودار The Hairy Tooth Fairy 2006

امتیاز سینما امتیاز داده نشده
: 4.8
نشان کردن
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

درباره پری دندان مودار The Hairy Tooth Fairy 2006

چنانچه در نمایش آنلاین دچار خطا شده اید، از لینک 2 تماشای آنلاین استفاده نمائید


تماشا آنلاین 2

____________________________________________________

انیمیشن پری دندان مودار 2006، انیمیشن 2006 The Hairy Tooth Fairy

کارتون پری دندان مودار ، محصول سال 2006 در کشورهای آرژانتین و اسپانیا می باشد. ژانر این فیلم انیمیشن،کمدی و ماجراجویی بوده و کارگردانی این اثر توسط Juan Pablo Buscarini می باشد. نویسندگی فیلم پری دندان مودار توسط Enrique Cortes و Joe Lewis انجام شده است. در انیمیشن پری دندان مودار بازیگرانی چون Alejandro Awada ، Mariano chiesa و Roly Serrano  به صداپیشگی پرداخته ‌اند.
هم اکنون میتوانید این انیمیشن را در سایت پنیلند، سرزمین دانلود انیمیشن، دانلود فیلم و دانلود سریال و تماشا آنلاین مشاهده نمایید.

داستان انیمیشن پری دندان مودار 2006:

انیمیشن پری دندان مودار، زمانی که لوسیا یکی از دندانهایش را از دست می دهد. پدرش داستان موشی به نام پرز را تعریف می کند که دندان های بچه ها را جمع می کند و آنها را به صورت مروارید صیقل می دهد. پرز توسط راهزنان ربوده می شود که لوسیا و پسر عموی رامیرو او را در یک ماجراجویی جذاب نجات می دهند.

____________________________________________________

ژانر انیمیشن پری داندان مودار ، ژانر انیمیشن 2006 The Hairy Tooth Fairy

انیمیشن پری دندان مودار، انیمیشن 2006 The Hairy Tooth Fairy دارای ژانر انیمیشن،ژانر ماجراجویی،ژانر کمدی است.
____________________________________________________

چگونه انیمیشن پری دندان مودار را دانلود کنم؟ چگونه انیمیشن 2006 The Hairy Tooth Fairyرا دانلود کنم؟

برای دانلود فیلم و یا دانلود انیمیشن از سایت پنیلند، کافیست وارد سایت شوید، در پایین هر فیلم لینک های دانلود با کیفیت مختلف HQ_1080 , 1080 , 720 , 480 قرار داده شده است، برای دانلود انیمیشن پری دندان مودار ، دانلود انیمیشن 2006 The Hairy Tooth Fairyکافیست از لینک دانلود استفاده نمایید.

چگونگی تماشای آنلاین انیمیشن 2006 The Hairy Tooth Fairy؟ چگونگی تماشای آنلاین انیمیشن پری دندان مودار؟

پس از ثبت نام در سایت پنیلند و ورود به سایت، میتوانید از لینک تماشای آنلاین انیمیشن The Hairy Tooth Fairy 2006 تماشای آنلاین انیمیشن پری دندان مودار استفاده نموده و در هنگام تماشا کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چگونگی دانلود رایگان انیمیشن 2006 The Hairy Tooth Fairy؟ چگونگی دانلود رایگان انیمیشن پری دندان مودار؟

برای دانلود رایگان انیمیشن The Hairy Tooth Fairy 2006، دانلود رایگان انیمیشن پری دندان مودار به اینستاگرام peniland.ir رفته و از ما کد تخفیف 100% دریافت کنید، و با استفاده از لینک دانلود، اقدام به دانلود رایگان انیمیشن 2006 The Hairy Tooth Fairy ، دانلود رایگان انیمیشن پری دندان مودار کنید.
____________________________________________________

آیا انیمیشن 2006 The Hairy Tooth Fairyمناسب آموزش زبان انگلیسی است؟

قطعا یکی از راه های آموزش انگلیسی، تماشای فیلم زبان اصلی یا انیمیشن زبان اصلی است، به صورتی که نظر اکثر محققان،  بهترین راه آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان آلمانی ، آموزش زبان فرانسوی، آموزش زبان اسپانیای، آموزش زبان ترکی  و دیگر زبان های زنده دنیا، قرار گرفتن در معرض آن زبان است، و بهترین راه برای این کار دانلود فیلم زبان اصلی، دانلود انیمیشن زبان اصلی  و یا دانلود سریال زبان اصلی است.
انیمیشن پنجه‌های خشم: افسانه هنک، در سال 2022 ساخته شده است، این کارتون بصورت دوبله شده و فیلم زبان انگلیسی به عزیزان تقدیم می گردد. شما در این سایت به بهترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی دسترسی خواهید داشت.

فیلم‌های پیشنهادی

بازیگران پری دندان مودار The Hairy Tooth Fairy 2006

دست اندرکاران پری دندان مودار The Hairy Tooth Fairy 2006

دیدگاه‌های پری دندان مودار The Hairy Tooth Fairy 2006